انواع مبلمان اداری

فروش عمده مبلمان اداری

نیم ست اداری ترنج

برای شروع یک کار اداری در هر محیط کاری که هستیم اولین موردی که شاید به ذهن شما برسد استفاده از صندلی‌های مناسب و مبلمان مناسب برای آن محیط کار می‌باشد که ترجیح می‌دهیم این مبلمان را از جاهایی که دارای فروش عمده هستند تهیه کنید.
برای انجام اینکار باید خیلی از موارد در نظر گرفته شود تا بتوانیم خرید مناسبی داشته‌ باشیم اولین موردی که باید در نظر بگیریم مکانی است که می‌ خواهیم برای آن مبلمان تهیه کنیم که این مکان اگر کوچک باشد باید مبلمان هایی برای آن محیط استفاده کنیم که هم زیاد دست‌ و پاگیر نباشد و همین‌که آن محیط را بزرگ‌تر جلوه دهند و همچنین نوع جنس مبلمان و قیمتی که برای آن در نظر گرفته‌ ایم در خرید بهتر به ما کمک می‌کند.
مطمئناًٌ کسانی که ترجیح می‌دهند از عمده‌ فروش‌های مبلمان خرید کنند اولین چیزی که برای آن‌ها مهم هست قیمت مبلمان است اما باید این در نظر گرفته شود که کیفیت مبلمان در ارجحیت می‌باشد و چه‌ بسا که مبلمان‌ های با قیمت پایین‌ تر خریداری شود اما پس‌ از مدتی به‌ خاطر کیفیت پایینی که دارند دچار پوسیدگی شوند و هزینه‌ های خرید را چند برابر کند و یا این‌ که حمل‌ و نقل این مبلمان‌ ها نیز با آن کیفیت و بسته‌ بندی که مدنظر است صورت نگیرد و در حین جابجایی باعث خسارت به مبلمان شود.

فروش عمده مبلمان اداری

پاسخ به این سوالات که :

آیا هر فروشنده مبلمان اداری می تواند عمده فروش مبلمان اداری هم باشد ؟

آیا قیمت عمده مبلمان اداری از هر فروشگاه مبلمان اداری قابل دریافت است ؟

آیا خرید عمده ی مبلمان اداری حتما مقرون به صرفه است ؟

می تواند باعث شود که خرید بهتر و مقرون به صرفه تری در زمینه انواع مبلمان اداری داشته باشیم.

ما و شما هر دو به این نکته استحضار داریم که قیمت خرید عمده با قیمت خرید تک فروشی کاملا متفاوت است. بنابراین وقتی یک خریدار عمده مبلمان اداری هستید به نبال قیمت هایی پایین تر از قیمت تک فروشی هستید و در عین حال مطمئن هستید که خرید عمده مبلمان اداری برای شما به صرفه خواهد بود.

اما نکاتی که در فروش عمده مبلمان اداری که با سال ها تجربه گرد هم می آیند و در نگاه اول شاید جلب نظر نکنند، مواردی هستند که در نهایت در یک خرید عمده بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

کیفیت مواد اولیه، نحوه مونتاژ، نحوه بسته بندی، نحوه بارگیری، زمان تحویل و … مواردی هستند که اگر در هر کدام رعایت اصول بایسته نشود، هزینه ها را برای شما تا چند برابر بدون آن که متوجه شوید بالا خواهد برد و در نهایت خرید شما را به وضع مطلوب نخواهد رساند.

عدم تسلط کافی به شرایط تولید و … می تواند باعث شود زمان تولید و حمل و فروش به تاخیر بیفتد. چنین تاخیری مستقیم و غیر مستقیم می تواند باعث متضرر شدن سفارش دهنده شود. نحوه مونتاژ و بسته بندی و حمل و بارگیری نیز می تواند باعث ضررهایی شود که باز گریبانگیر سفارش دهنده شود.

اما تجربه ی هر روزه ی فروش عمده ی مبلمان اداری باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های جانبی اعم از حمل و … خواهند شد.

مبلمان اداری پایتخت آمادگی فروش عمده ی انواع مبلمان اداری را با قیمت های مناسب و قابل مذاکره، در اسرع وقت و با بهترین کیفیت مونتاژ، حمل و بسته بندی را دارد. به نوعی که هزینه ای اضافی چه از نظر زمانی و چه از هر نظر دیگر به شما تحمیل نخواهد شد. در نهایت ضمانت سه ساله ی محصولات مبلمان اداری پایتخت باعث می شود تا بسیاری از زیان های احتمالی را هرگر تجربه نکنید.

انواع میز و صندلی اداری

همان گونه که در بالا نیز اشاره کردیم نوع مکانی که می‌خواهیم برای آن میز و صندلی تهیه کنیم در نوع انتخاب ما تاثیر گذار می‌باشد.
میزهای مختلفی برای محیط‌های اداری موجود می‌باشد، اما این‌که برای چه کاری آن میز را در نظر گرفته‌ایم بسیار با اهمیت است و میزهای پذیرایی میزهای کنفرانس و میز منشی میز مدیریت و نوع‌های مختلف دیگری از میز هستند که با توجه به کاربردی که دارند اندازه و جنس آن‌ها متفاوت می‌باشد. که برای میزهای پذیرایی از سایزهای بزرگ‌تر استفاده می‌شود.
میز مدیریت در جنس و کیفیت متفاوتی است و میز منشی نیز دارای طرح متفاوتی با سایرین می‌باشد اگر محیط کار کوچک باشد ترجیحاً از میزهایی که دارای حجم کمتری هستند استفاده می‌شود، اما اگر ساختمانی که برای آن می‌خواهیم خرید انجام دهیم به اندازه‌ ای بزرگ هست که اندازه میزها بر روی آن تأثیری نداشته باشد اولویت را بر روی زیبایی و گزینه‌ های دیگر متمرکز می‌کنیم و سایز آن زیاد برای ما مهم نیست و اما صندلی‌ های اداری که برای خرید در نظر می‌گیریم به دو دسته تقسیم می‌شوند.

انواع میز و صندلی اداری
صندلی اداری کلاسیک و صندلی اداری مدرن که هر کدام از آن‌ها  دارای جنس و کیفیت و طرح‌های مختلف می‌باشد صندلی اداری مدرن دارای طرح‌های ساده تری می‌باشد اما زیبایی خودش را دارد و اغلب از جنس چوب و فلز و شیشه می‌باشد و این صندلی‌ ها به گونه‌ ای طراحی شده‌اند که راحتی خاص خودشان را دارند اما از طرح‌ های پیچیده‌ای برای ساخت آن‌ها استفاده نشده‌ است و برای  محیط‌ های کوچک‌تر  این نوع صندلی‌ها مناسب‌تر می‌باشد و اما صندلی‌های اداری کلاسیک این نوع صندلی‌ها دارای طرح‌بندی های زیبایی هستند و و طرف‌ داران زیادی دارند و بیشتر برای تهیه آن‌ ها از مواد باکیفیت بالاتر استفاده می‌کنند هرچند که هزینه‌های مصرفی آن‌ ها بالاتر می‌باشد اما زیبایی ظاهری آن‌ها دو چندان می‌باشد و برای محیط‌ های کاری که بزرگ هستند اغلب از این‌گونه صندلی‌ها استفاده می‌شود.

شرایط خرید میز اداری

برای خرید یک میز اداری مناسب اولین گزینه‌ای که مدنظر ما است جنس میز موردنظر می‌باشد.
که انواع میز اداری در بازار موجود می‌باشد میزهایی از جنس فلز ام دی اف، چوب، شیشه و فلزکه بسته به مکان  اداری و نوع دکوراسیون محیط کار متفاوت است اگر به محیط کار به گونه‌ ای باشد که با تعداد بالای میز در رفت‌ و آمد مشکل ایجاد می‌شود ترجیحاً از میزهای اداری گروهی استفاده می‌شود که این میزها به دلیل فضایی که دارند امکان این را فراهم می‌کنند که چند نفر بر روی یک میز فعالیت داشته باشند بدون این‌ که مشکلی برای آن‌ها ایجاد شود.
گزینه بعدی رنگ میز می‌باشد که انتخاب این رنگ هم‌ بسته به نوع دکوراسیون محیط کار دارد و اگر از رنگ‌های زیادی استفاده کنیم باعث می‌شود که محیط کار شلوغ به‌ نظر برسد و همچنین این‌ که این میزها دارای کشو باشند داشتن کشو برای میز باعث می‌شود که محیط روی میز زیاد شلوغ نباشد و بیشتر ابزاری که مورد نیاز کار هستند در درون کشوها قرار گیرند و باعث سردرگمی کارمندان نشود یکی از مواردی که در انتخاب میز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد ارتفاع نیز می‌باشد به دلیل این‌ که به‌طور میانگین هر کارمند حدوداً هشت ساعت در محیط کار می‌باشد و بیشتر کارهای خود را برروی میز انجام می‌دهد.
ارتفاع میز بر روی خستگی فرد خیلی تاثیر گذار است و اگر ارتفاع میز با قد فرد متناسب باشد باعث می‌شود که فرد به‌راحتی کارش را انجام دهد بدون این‌که احساس خستگی کند اما اگر ارتفاع میز از حد معینی کمتر و یا بیشتر باشد باعث خستگی جسمی و روحی برای فرد می‌شود و کارایی آن را کاهش می‌دهد.

شرایط خرید میز اداری
همان گونه که نوع صندلی که برای این میزها استفاده می‌شود دارای اهمیت است و این صندلی‌ها باید به‌گونه‌ای ساخته‌شده باشند که با ساختار بدن هماهنگی داشته باشد و فرد بر روی آن احساس راحتی کند و انحنای صندلی به‌گونه‌ای باشد که با انحنای بدن متناسب باشد و ارتفاع صندلی نیز با میز همخوانی داشته باشد و این میز اداری به‌ گونه‌ای باشد که دسترسی به سراسر میز به‌ راحتی امکان‌پذیر باشد.

پخش عمده مبلمان اداری باکیفیت

گفتیم که مبلمان اداری دارای انواع مختلف می‌باشد.
برای این‌ که یک خرید خوب داشته‌ باشیم افرادی که اقدام به خرید مبل اداری می‌کنند باید از طریق مختلف چندین فروشگاه را بررسی کنند و کیفیت این مبلمان‌ ها را بررسی کنند از چگونگی مراحل ساخت آن‌ ها  مواد اولیه‌ ای که برای ساخت مبلمان بکار برده می‌شود و نوع و طرح و رنگ‌ بندی که مبلمان‌ ها دارند بر روی خرید فرد تاثیر گذار می‌باشد.
امروزه به‌ راحتی می‌ توان از فروشگاه‌ های آنلاین که در دسترس هستند نوع صندلی و مبلمان که مدنظر ماست را انتخاب کنیم و با توجه به طرح‌هایی که در ذهن هست آن‌ ها را سفارش دهیم.

پخش عمده مبلمان اداری باکیفیت
اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است جنس این‌گونه صندلی می‌باشد چون‌ که این صندلی‌ها برای مدت‌ زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
جنس این مواد باید به‌گونه‌ای باشد که در مدت‌زمان کوتاهی قابلیتی را که دارند از دست ندهند و باعث کاهش کارایی صندلی نشود، حتی اگر خریدار به ‌عنوان مصرف ‌کننده این‌ گونه مبلمان‌ ها نباشد و یک واسطه‌ ی فروش باشد باید در خرید این‌گونه مبلمان‌ها دقت کند، چه‌ بسا که اگر جنس با کیفیت تهیه کند و به دست مشتری دهد دارای مشتریان ثابتی می‌شود که همین گزینه باعث می‌شود که مشتریان آن رو به‌ افزایش باشد و چنانچه که این مبلمان‌ ها از کیفیت پایینی برخوردار باشند مشتریان خودش را از دست می‌دهد.

درباره تهـ کالا

مبلمان پایتخت در سال 1371 در زمینه تولید میزهای صوتی و تصویری آغاز بکارکرد و در سالهای اولیه تمرکز خود را بر روی صادرات به کشورهای همسایه قرار داد و با گذشت زمان زمینه های تولید خود را به سایر محصولات صنایع چوبی و فلزی گسترش داد که از جمله شامل صندلی , میزهای مدیریت , انواع کمدها , انواع مبل ها و... میباشد . هدف همیشگی این مجموعه ارایه بهترین کیفیت با بهترین قیمت و در نهایت جلب رضایت مشتری و ادامه همکاری با اوست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *