میز ال سی دی آنتیک

۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

میز ال سی دی آنتیک تماما از ام دی اف ساخته شده و به همین دلیل از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است. علاوه بر این لبه های صفحه اصلی هم تراش خورده اند تا به شکیل تر شدن آن کمک کنند. تمیز کردن این سطوح هم خیلی راحت است، چون گرد و خاک کمتر بر روی آن نشسته و در صورت نشستن با یک دستمال به راحتی تمیز می شوند.

معمولا به همراه تلویزیون وسایل زیادی، مانند کنترل ها، سیم های رابط، سی دی و…، مورد استفاده قرار می گیرند. برای جلوگیری از شلوغی یا گم شدن این وسایل، باید محلی برای قرار دادنشان در نظر بگیریم. در ساخت میز ال سی دی آنتیک به این موضوع فکر شده و به همین خاطر دو کشو در سمت چپ و یک کمد جادار در سمت راست آن قرار داده شده است. ریل های استفاده شده در کشوها ساچمه ای سه تکه بوده و به راحتی باز و بسته می شوند. همچنین کشوها به طور کامل جلو آمده و به تمامی قسمت های آن به راحتی دسترسی خواهید داشت. برای درب کمد سمت راست از لولای آرام بند استفاده شده است. این لولا از محکم بسته شدن در کمد جلوگیری می کند، تا صدای زیاد تولید نشده و صدمه ای به بدنه میز وارد نشود.

ابعاد میز ال سی دی آنتیک به شرح زیر هستند. صفحه رویی این میز به طول ۱۴۹ و عرض ۴۵ سانتی متر بوده و ارتفاع کلی آن هم ۶۱ سانتی متر است. پایه های این میز همگی طرح دار بوده و به اندازه ۳ سانت جلو آمده اند. ارتفاع آن ها هم ۲۶ سانتی متر است. عمق، عرض و ارتفاع کشوها به ترتیب ۳۶، ۳۵ و ۶.۵ سانتی متر هستند. عرض طبقات وسط ۵۰ سانتی متر و ارتفاع کلی آن ها ۱۲ سانت است، ولی چون طبقه بالایی به پیشانی میز ( لایه باریکی که بین زیر صفحه اصلی میز و طبقه میانی بالایی قرار دارد ) متصل است، ورودی‎اش از داخلش کوچک تر دیده می شود. به همین خاطر قسمت داخلی طبقه میانی بالایی ارتفاعش بیشتر بوده و ۱۸ سانتی متر است. کمد سمت راست عرض ۳۵ و عمق ۳۶ سانتی متر داشته و ارتفاعش ۲۶ سانت است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میز ال سی دی آنتیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط