انواع میز تلویزیون, دسته‌بندی نشده

انواع میز تلویزیون، میز ال سی دی و تفاوتهایشان

میز تلوزیون آنتیک 2

 انواع میز تلویزیون

گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری تأثیر به سزایی در زندگی روزمره انسان و ابزار و وسایل زندگی او گذشته است. یک نمونه خیلی بارز می‌توان به کامپیوتر اشاره کرد که کامپیوترهای بزرگ چند دهه قبل جای خودشان را به کامپیوترهایی با مانیتور ال‌سی‌دی و لپ تاپ های کم حجم و سبک امروزی دادهاند.

تلویزیون نیز یکی دیگر از کالاهایی است که دستخوش تغییرات به سزایی قرار گرفته است شاید تا ده سال پیش کمترین خانهای بود که در آن تلویزیون های فلت (ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی) به چشم می‌خورد ولی امروزه بالعکس کمترین خانه ای است که تلویزیون ال‌سی‌دی نداشته باشد.

تلویزیون‌های ال‌سی‌دی‌ طوری طراحی شده‌اند که اکثرا می‌توانند بدون نیاز به میز تلویزیون، به دیوار نصب شوند، اما کمتر کسی از این قابلیت ال‌سی‌دی‌ها استقبال کرد. شاید یکی ازدلایل آن حس بی اعتمادی نسبت به چیزی است که از دیوار بیرون بزند و زیرش خالی باشد و یا فکر به این موضوع که اگر به هر دلیلی تلویزیون از جای خود خارج شود و بیفتد، ال‌سی‌دی مطمئناً دیگر قابل استفاده نخواهد بود. از طرفی استفاده از میز تلویزیونی متناسب با دکوراسیون، هم باعث زیبایی محیط می‌شود و هم می‌توانید لوازم‌جانبی ایمثل دی وی دی پلیر، کنسول بازی، دستگاه دیجیتال، و دکوری هایی را در جاهای تعبیهشده در میز ال‌س‌دی قرار دهید.

تلویزیونهای ال سی دی وارد بازار شدند و بالطبع کالاهای مکملی نیز لازم داشتند و دیگر جایی برای میزهای تلویزیون بزرگ و جاگیر قدیمی نبود. از این رو میز تلویزیون‌های ال‌ای‌دی جدید و مدرن وارد بازار شد. از انواع این میزها می توان به میز تلویزیون دیواری،شیشه‌ای یا سکوریت، پشت دار با نمای کامپوزیت و پازلی اشاره کرد. اینروزها مدل های پازلی به دلیل قابلیتی که دارد مورد پسند خیلی‌ها قرارگرفت و آن اینکه این میز طوری طراحی شده که شما می‌توانید قطعات این میز را به راحتی جابجا کنید و اگر از دکوراسیون تکراری منزلتان خسته شدید تغییر دکوراسیون بدهید.از آن‌جایی که قطعات تقریبا کوچک طراحی شده اند دیگر مشکل قدیمی سخت بودن جابجایی (بخاطرسنگینی میز تلویزیون) را نخواهید داشت.

اگرقصد خرید میز تلویزیون ال‌ای‌دی را دارید دور از لطف نیست بدانید ماکسیمم استانداردی که برای عمق میزهای ال‌ای‌دی در نظر گرفته می‌شود ۵۰ سانتی متر است و در مورد ارتفاع عموماً حدود ۵۰ سانتی متر است. این ارتفاع باعث می‌شود که شما هنگام تماشای تلویزیون زاویه دید نسبتا مستقیمی داشته باشید و اگر ساعات طولانی مخاطب تلویزیون بودید از گردن درد آزرده خاطر نشوید.

میزتلویزیونی با این استاندارد جوابگوی ال‌سی‌دی(ال‌ای‌دی) تا سایز ۶۵ اینچ است.

میزتلویزیون‌‌هایال‌ای‌دی می‌توانند از جنس ام دی اف ملامینه، ام دی‌اف با روکش HPL، ام دی اف با روکش طبیعی و … باشند که اصولاً ضدخش هستند. نوع دیگری از میز تلویزیون‌ها شیشه‌ای‌ هستندکه حدود ۸ میلیمتر ضخامت دارند و از نوع سکوریت هستند.

آخرین نکته ای که شاید دانستن آن برایتان جالب باشد این است که بعضاً در هنگام خرید میزتلویزیون، فروشندگان بین میز تلویزیون، میز ال‌سی‌دی و میز ال‌ای‌دی تمایز قائل می‌شوند. اما باور مااین هست که تفاوت چندانی با هم ندارند و نباید این تفاوت های اسمی باعث تغییر قیمت میز تلویزیون بشود.

درباره تهـ کالا

مبلمان پایتخت در سال 1371 در زمینه تولید میزهای صوتی و تصویری آغاز بکارکرد و در سالهای اولیه تمرکز خود را بر روی صادرات به کشورهای همسایه قرار داد و با گذشت زمان زمینه های تولید خود را به سایر محصولات صنایع چوبی و فلزی گسترش داد که از جمله شامل صندلی , میزهای مدیریت , انواع کمدها , انواع مبل ها و... میباشد . هدف همیشگی این مجموعه ارایه بهترین کیفیت با بهترین قیمت و در نهایت جلب رضایت مشتری و ادامه همکاری با اوست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *