شرایط و قوانین خرید از تهکالا

 

از این که به تهکالا اعتماد کرده اید بسیار متشکریم.

قوانین زیر برای خدمات رسانی بهتر به شما خریدار محترم وضع شده اند و متمنی رعایت آن ها هستیم.

سفارش کالا:

خریدار محترم فقط اطلاعاتی که توسط شما، هنگام ثبت نام و یا سفارش وارد شده است، مبنای عملکرد ما است و چنانچه این اطلاعات عمداً و یا سهواً اشتباه وارد شده باشد و به ارسال اشتباه کالا بیانجامد، هر چند نهایت تلاش خود را برای کمک به شما خواهیم نمود اما مسئولیت این خطا بر عهده فروشگاه نیست.

ارسال چقدر طول میکشه ؟

۱-    معمولا ارسال ها در همان روز انجام می شود، (رنگ های عمومی و پراستفاده مانند مشکی برای صندلی و قهوه ای برای میز، همیشه موجود هستند و ارسال آن ها در کمترین زمان انجام می شود، اما رنگ های غیر عمومی و خاص، ممکن است نیاز به تولید داشته باشند و این فرآیند ممکن است گاها ۷۲ ساعت به طول بیانجامد.)

 

هزینه و نحوه ارسال:

۱-   ارسال تمامی سفارشات به مشتریان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

۲-    ارسال تهران، تا جایی امکان پذیر است که اتومبیل امکان ورود به آنجا را داشته باشد. حمل خریدهای شما به طبقات، فقط در صورت انجام هماهنگی قبلی ممکن است.

۳-    ارسال برای تهران از طریق سیستم حمل تهکالا و برای شهرستانها از طریق باربری انجام می شود.

۴-    قبل از ارسال کالا ، حتما با شما تلفنی تماس گرفته و هماهنگ خواهد شد.

استرداد :

۱-    شما ۳ روز کامل پس از دریافت کالا فرصت دارید تا کالای خود را مسترد کنید. برای استرداد هر کالایی با فروشگاه به صورت تلفنی هماهنگ کنید.

۲-    هر گونه مشکل و یا عدم مغایرت مشخصات کالایی که تحویل گرفته اید، با آنچه سفارش داده اید به عهده فروشگاه است و هیچ هزینه ای بابت استرداد آن لازم نیست بپردازید.

تبصره: تغییری در آنچه تحویل گرفته اید، ندهید (مثلا سلفون های روی صندلی جدا نشود)

۳-    اگر کالا دارای مشکل و یا مغایرت نباشد، اما شما مایل به پس دادن آن باشید، کافیست هزینه های حمل آن را متقبل شوید.

۴-    کالاهای سفارشی (آنچه مخصوص و به سفارش شما تولید شده) قابل استرداد نیست.

نصب و مونتاژ:

۱-    نصب کالاهایی که در توضیح آن ها کلمه ی “نصب رایگان” درج شده، هرکجای ایران به عهده تهکالا است.

۲-    برای مشتریان ساکن تهران خدمات نصب و مونتاژ قابل ارائه است که نیاز به هماهنگی و پرداخت هزینه دارد. (برای اطلاع از هزینه و انجام هماهنگی، با تلفن های فروشگاه تماس بگیرید).

پرداخت در محل:

۱-    پرداخت در محل فعلا فقط برای تهران ممکن است.

۲-    در صورت نیاز به خود پرداز سیار برای پرداخت در تهران، هنگام سفارش این نکته را گوشزد فرمایید.

خرید عمده:

برای خریدهای عمده، خدمات ویژه ای وجود دارد که بسته به میزان و نوع سفارش شما، متغیر است. برای آگاهی از این امکانات می توانید تلفنی با فروشگاه هماهنگ کنید.