جاکفشی

انتخاب جا کفشی مناسب با دکوراسیون منزل

انتخاب جا کفشی مناسب با دکوراسیون منزل

 

انتخاب جاکفشی مناسب با دکوراسیون منزل

خیلی از افراد به دنبال این هستند که لوازم خود را جا ساز کنند تا فضای منزل خود را باز کنند، کفش ها معمولا جای زیادی را اشغال می کنند و برای جاسازی آن بهترین جایی که می‌توان آن ها را جاساز کرد جا کفشی است.
با انتخاب یک جا کفشی مناسب به محیط خانه، کفش ها، محیط آپارتمان و نظم خانه خود سروسامان می دهید.
اول از همه باید به دکوراسیون کلی منزل خود توجه کنید، اکثر لوازم خانگی شما چه مدلی هستند؟ چه رنگی هستند؟ چه طرحی دارند؟ چه سبکی دارد؟
اگر لوازم منزل شما ساده است و از یک یا دو رنگ استفاده شده، شما می توانید سبک های مینیمال و ساده را دنبال کنید، یا اگر در اکثر لوازم شما مانند مبل، میز تلویزیون، میز های جلومبلی و بقیه لوازم شما از چوب ساخته شده، می توانید جاکفشی ای که انتخاب می کنید با رنگ چوب لوازم شما هماهنگ باشد.
سبک های کلاسیک و مدرن را هم می توانید امتحان کنید.

انتخاب جا کفشی مناسب با دکوراسیون منزل

جا کفشی هایی که در بازار هستند دارای تنوع های بسیار زیاد و گوناگونی بوده و برای هر نوع سلیقه و اندازه و میزان نیاز موجود است
جا کفشی هایی بوده که همراه با کمد لباس هستند، جا کفشی هایی که آیینه ای هستند، جاکفشی های دارای درب، جا کفشی های نیمکت دار. جا کفشی های نیمکت دار مناسب برای این است که روی آن بنشینید و کفش خود را بپوشید.

اهمیت جاکفشی در دکوراسیون داخلی

همانطور که گفته شد جاکفشی یکی از لوازم ضروری و کاربردی در یک منزل است و دکوراسیون منزل را کامل می کند، به نما و اندازه جا کفشی توجه کنید، محل قرار گیری جا کفشی و در جایی که آن را قرار می دهیم.
اگر جاکفشی را داخل منزل می خواهید بگذارید و در دید است، بهتر است جا کفشی های آیینه دار را انتخاب کنید تا نمای زیبایی داشته باشد.
اگر در راهرو یا راه پله می خواهید نگه داری کنید می توانید از جا کفشی های درب دار استفاده کنید، اگر تصمیم دارید جا کفشی را در راه پله قرار دهید می توانید هنگام سفارش بگویید برای شما روی درب آن قفل قرار دهند، این گونه از خیالتان بابت کفش هایتان راحت است.

اهمیت جاکفشی در دکوراسیون داخلی

جاکفشی ها می تواند ترکیبی از انواع طرح ها باشد، کلاسیک و مدل و مینیمال و حتی می‌توانید خودتان جاکفشی را طراحی کنید و سفارش دهید
البته برای سفارش جاکفشی باید استاندار های آن را رعایت کنید، به طور مثال علاوه بر کفش های تابستانی که به صورت کتونی، صندل هستند ولی کفش های زمستانی بوت های بلند و بوت های کوتاه و چمکه ها هستند که باید این ها را هم در نظر داشت که حتما چند قفسه بلند داشته باشید تا بتوانید بوت و چمکه های خود را در آن قرار دهید.

گام اول برای خرید جا کفشی کدام است؟

برای خرید جاکفشی، اول از همه به متراژ خانه خود توجه کنید، اینکه جا کفشی را کجا می خواهید قرار دهید، در راهرو یا فضای ورودی منزل، علاوه بر این ها به رنگ هایی که در فضای خانه خود به کار برده اید توجه کنید، سعی خود را کنید جا کفشی ای که انتخاب می کنید با رنگ و طرح و رنگ سرامیک، رنگ دیوار و سبک منزل شما هم خوانی داشته باشد.
سعی کنید جا کفشی خود را در بهترین جای ممکن خود قرار دهید تا دکوراسیون منزل عالی و شیک باشد.

گام اول برای خرید جا کفشی کدام است؟

سعی کنید اندازه جا کفشی ایده آل ترین سایز خود باشد، شلوغی جلوی درب و نا مرتب بودن کفش ها برای هیچ کس صحنه خوشایندی نیست، پس سایز جا کفشی خود را به طوری انتخاب کنید که برای تمامی کفش های خود و حتی مهمان هم جا داشته باشید، به ارتفاع قفسه ها هم توجه داشته باشید، نه زیاد کوتاه باشد نه زیاد بلند باشد.

تعداد کفش های شما چقدر است

به تعداد کفش های خود و بقیه اعضا خانواده توجه کنید، بهتر است اگر تعداد زیادی کفش دارید از لحاظ ارتفاع و طول اندازه را بیشتر بگیرید تا همه کفش های اعضای خانواده در آن جا بگیرد.
گاهی اوقات نیز پیش می آید که مهمان برایتان بیایید و قصد داشته باشد چند روزی در منزل شما بماند، پس برای خرید جا کفشی، کفش های مهمان هایتان را نیز در نظر داشته باشید. توجه داشته باشید که کفش های خود را تمیز کنید و در جاکفشی قرار دهید، کفش های گلی و کثیف خود را به حال خود در جاکفشی قرار ندهید.
می توانید قفسه های جا کفشی خود را طبقه بندی کنید، یک طبقه برای کفش های دم دستی، یک طبقه برای کفش های رسمی و خاص، یک طبقه برای صندل های خانه، یک طبقه برای کفش هایی که برای آخر هفته ها و تفریح ها می پوشید،با این کار کفش های خود را طبقه بندی می کنید، و جا کفشی شما مرتب و منظم خواهد بود.

تعداد کفش های شما چقدر است

حتما سعی کنید قبل از اینکه کفش های خود را در جا کفشی قرار دهید، تمیز کنید به این دلیل که اگر جاکفشی شما رنگ روشن مانند سفید، کرم و غیره است، باعث می شود که جا کفشی شما رنگ بگیرد و تغییر رنگ بدهد.
اگر جنس جا کفشی شما مدل چوب آن براق باشد کمتر پیش می آید که تغییر رنگ بدهد ولی چوب هایی که جنس آن ها مات هستند رنگ پذیری آن ها بیشتر است و تمیز کردن آن به مراتب سخت تر می باشد.
با تمیز کردن کفش از ورود میکروب و باکتری ها به منزل خود جلوگیری می کنیم.

بلندی جا کفشی چقدر باشد؟

بلندی جا کفشی، کاملا به متراژ منزل شما و محلی که می خواهید آن را قرار دهید بستگی دارد.
برخی جاکفشی ها آیینه دار هستند، می توانید ارتفاع ان را بلند بگیرید، البته هر چیز استاندارد های خود را دارد، بهتر است برای انتخاب جا کفشی هم استاندارد های آن را رعایت کنیم.
برخی جا کفشی ها هستند که جا لباسی هم دارند، معمولا ارتفاع این نوع جا کفشی هم بلند هستند، برخی جا کفشی ها هستند که درب آن ها جک دار هستند و نمی شود ارتفاع آن را زیاد بلند انتخاب کرد، به این دلیل که از قفسه های بالایی جا کفشی به راحتی نمی توانیم استفاده کنیم، جا کفشی ها بوده که علاوه بر جا لباسی و قفسه های جا کفشی، کشو دار هم هستند که ارتفاع این نوع جاکفشی هم بلند است.
جا کفشی هایی که ارتفاع آن بلند است این خوبی را دارد که می توان کفش ها را در قفسه های بالایی آن قرار داد تا کودکان به کفش ها دسترسی نداشته باشند.
جا کفشی هایی هستند که به صورت نیمکت بوده و زیر آن فقط یک قفسه برای کفش ها وجود دارد که معمولا بیشتر برای دکور استفاده می شود و ارتفاع آن ها معمولا کم است.
در کل بلندی جا کفشی بسته به نیاز خود، تعداد کفش ها، متراژ منزل و جایی که جا کفشی را قرار می دهیم بستگی دارد.
سعی کنید به رنگ دیوار ها، رنگ سرامیک و رنگ فرش و رنگ تابلو هایی که در اطراف آن قرار می دهید توجه کنید، اگر ارتفاع جا کفشی را کوتاه انتخاب کردید می توانید بالای آن تابلو نصب کنید یا روی آن گلدان و دکوری قرار دهید.

بلندی جا کفشی چقدر باشد

همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد و باید نهایت سلیقه خود را به کار ببرید.
جا کفشی های پلاستیکی هم هستند که برای منازلی که فضای کوچک تر دارند بسیار مناسب است این ها کوچک و جمع و جور بوده و دارای چند طبقه  و بدون درب هستند که رنگ های متفاوتی از آنها نیز در بازار است که می‌ توان با توجه به تناژ رنگی منزل خود جا کفشی خود را انتخاب و خریداری کنید.
جا کفشی های پلاستیکی نسبت به جا کفشی های چوبی و آیینه دار و کشو دار سبک تر هستند و به راحتی می‌توان آنها را جا به جا کرد
یک مدل دیگر از جا کفشی ها، چرخ دار هستند، که این نوع هم به راحتی قابل جا به جایی می باشد.
هر نوع جا کفشی را می توان با توجه به بودجه خود، و نوعی که می خواهید می توانید تهیه کنید.

درباره تهـ کالا

مبلمان پایتخت در سال 1371 در زمینه تولید میزهای صوتی و تصویری آغاز بکارکرد و در سالهای اولیه تمرکز خود را بر روی صادرات به کشورهای همسایه قرار داد و با گذشت زمان زمینه های تولید خود را به سایر محصولات صنایع چوبی و فلزی گسترش داد که از جمله شامل صندلی , میزهای مدیریت , انواع کمدها , انواع مبل ها و... میباشد . هدف همیشگی این مجموعه ارایه بهترین کیفیت با بهترین قیمت و در نهایت جلب رضایت مشتری و ادامه همکاری با اوست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *