انواع مبلمان اداری

گارانتی مبلمان اداری

گارانتی مبلمان اداری

با نگاهی به گوگل ترانسلیت، می بینیم کلمه ی گارانتی، ضمانت معنی می شود. لغتنامه های فارسی نیز کلمه ی ضمانت را پذیرفتاری و تاوان پذیری، درستی چیزی را متعهد شدن.

با توجه به اینکه اغلب اوقات از مبلمان اداری، خارج از خانه استفاده می شود و میزان استفاده از مبلمان اداری بیش از مبلمان و وسائل خانگی است، بیشتر نیز در معرض استهلاک قرار دارند. بنابراین ضمانت امری ضروری در مبلمان اداری است.

ضمانت مبلمان اداری نیز مانند سایر ضمانت ها، محدودیت هایی دارد. مانند زمان و یا شرایط شمول گارانتی.

وقتی شما مبلمان اداری ای را با چند سال (مثلا ۲ سال ) ضمانت خرید می کنید، به شرط واقعی بودن این ضمانت، در واقع یک انتخاب بجا انجام داده اید. اما یک تولید کننده ی مبلمان اداری در چه صورتی می تواند ضمانت خوب و طولانی مدتی به شما بدهد؟

اگر مبلمان اداری با کیفیت مطلوبی تولید شده باشد، تولید کننده بدون واهمه می تواند ضمانت خوبی برای اجناس خود قائل شود.

مبلمان اداری پایتخت، به علت کیفیت مطلوب اجناس خود، آن ها را با شرایط ضمانت واقعی، تا سه سال گارانتی می کند. بها دادن به مصرف کننده مهم ترین دلیلی است که پایتخت کوشش می کند تا کیفیت محصولات خود را بالا نگهدارد.

در نهایت رضایت مصرف کننده ی مبلمان اداری، نقطه ی هدف مجموعه ی پایتخت است. برای حفظ این رضایت تا آنجا پیش رفته ایم که به شما این نوید را می دهیم که صرف نظر از زمان سه ساله ی گارانتی، مبلمان اداری پایتخت پس از اتمام گارانتی نیز خود را موظف به حمایت شما می داند و کوشش خود را برای تامین رضایت شما خواهد کرد. در واقع هیچوقت شما را تنها نخواهیم گذاشت.

برای ترجمه ی کلمه ی “گارانتی” (guarantee) از سرویس گوگل استفاده شده است

درباره تهـ کالا

مبلمان پایتخت در سال 1371 در زمینه تولید میزهای صوتی و تصویری آغاز بکارکرد و در سالهای اولیه تمرکز خود را بر روی صادرات به کشورهای همسایه قرار داد و با گذشت زمان زمینه های تولید خود را به سایر محصولات صنایع چوبی و فلزی گسترش داد که از جمله شامل صندلی , میزهای مدیریت , انواع کمدها , انواع مبل ها و... میباشد . هدف همیشگی این مجموعه ارایه بهترین کیفیت با بهترین قیمت و در نهایت جلب رضایت مشتری و ادامه همکاری با اوست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *